Lama dah x tulis kat blog ni..Baiklah..Happy CNY dan selamat datang ke bulan 2 untuk tahun 2014 ni. Kali ni, entri aku nak bincang pasal artis famous hollywood plak.. Sebut saja Justin Bieber, mesti ramai sesangat yang kenal kan. Persoalannya di sini, kenapa ramai yang benci dengan Justin Bieber ni. Tu yang aku tak faham sangat tu. Sampaikan pening dah aku scroll kat dalam fb sebab setiap hari, mesti ada saja post troll mengenai dia ni.. Mungkin disebabkan bebepa faktor berikut kot;

1. Mungkin kefamousan dia pada awal usia muda kot.
Yalah,mana xnya..Siapa tak cemburu kalau dalam umur 16 tahun, dah boleh famous dan amat diminati ramai kan.Dengan lagu baby nya saja mampu membuatkan dia terkenal dalam usia semuda tu..Ada lah yang mula dengki dan wujudkan beberapa blog dan fan page yang membenci atau mengaibkan dia. Itu aku xtau lah..Pikir-pikirlah sendiri!!

2. Atau sebab Justin B. seorang yang gay
Asal aku buka mana-mana laman sosial,msti ada yang kata "Justin B. is gay".just ignore lah,mcam2 lagi. Nak cerita pun xhabis kang karangan aku ni.hehe..Nak kita dia gay,ada pla girlfriend..Selena Gomez!Siapa x kenal kan..Dengar khabar,dah break dah..Lagi satu, masa usia muda dia menanyi dulu, aku pun confuse jg dengan suara dia ni..Ingatkan pompuan yang bawa lagu baby tu.Rupanya lelaki pla..hehe..Mungkin sebab tu kot.Tp,xkanlah kerna suara dia yang halus pun msti mau anggap pompuan..dah Tuhan bagi mcm tu,nak buat cam mana kan.

3. Mungkin sebab dia handsome kot
Aku cita ni sebab kebanyakan yang xsuka Justin ni ialah dari golongan lelaki. Yalah, cer tengok rambut dia tu..Stylo sangat.Tu yang buat ramai wanita yang tergila-gilakan dia pasal style dia yang ngam tu..haha..Korang xcaya ke..aku boleh tunjuk berapa dislike untuk lagu baby dia kat you tube..dah kata baby, mesti lah manja sangat kan..Tu yang buat ramai wanita gila tu..Mula lah lelaki ni kutuk-kutuk dia sebab alasannya dia famous sgt dalam kalangan wanita

Ni lagu baby JB yang mendapat dislike terbanyak
Ni pla komen orang tentang dia

Kat dalam FB aku jumpa gambar ni pula yang telah diedit..Haha..No komen..Tp,kadang kala lawak juga lah..Haha..Walaupun aku xminat Justin Bieber, tp apa salahnya beri sikit komen kan..Peace yo!!









Comments (0)